ᛟ Wilk Amnesia ᛟ

aivoree.deviantart.com na pinterest.com


 Cytat - "Kto kontroluje przeszłość, ten ma władzę nad przyszłością."
Imię - Amnesia.
Pseudonim - Jak chcesz to możesz coś wymyślić, a Amnesia zobaczy czy to zaakceptuje.
Płeć - Wadera.
Wiek -3,5
Partner - Każdy pragnie poczuć bliskość drugiej istoty i mieć świadomość, że ktoś na Ciebie czeka. Nawet wadera chciałaby mieć kogoś takiego. Spotkała na swojej drodze sporo samców jednak nikt nie zagościł w jej sercu na dłużej.
Głos - Na ogół jej ton głosu jest ciepły i niezwykle przyjemny dla ucha. Większość wilków porównuje go do głosu kochającej matki, która rozmawia ze swoim potomkiem. Raz go usłyszysz to zapamiętasz go do końca swojego życia. Bez problemu może go modulować. Najczęściej w przypływie gniewu jej głos jest zimny, ostry niczym nóż i wyjątkowo denerwująco opanowany. Czasami jednak potrafi warknąć, wtedy głos jest donośny i przerażający. Nie możesz przestać słuchać, kiedy Amnesia zaczynie śpiewać. Kiedyś ktoś jej powiedział, że anioł mógłby pozazdrościć jej takiego wokalu.
Stanowisko - Wojowniczka
Wygląd - Z wyglądu nie przypomina uroczej wadery, która biega po łące i zbiera kwiaty. Wręcz przeciwnie, wyglądem przypomina wilka, którego chcesz omijać z daleka. Może po niej nie widać, ale ma ona zwartą budowę. Całe ciało ma umięśnione. Przy innych samicach wygląda bardziej jak gladiator. W końcu jest ona wojownikiem i musi być gotowy do walki w każdej chwili. Ciało ma pokryte gęstą średniej długości czarną jak noc sierścią. Nie jest jednolitej barwy, miejscami ma kolor fioletowy. Wokół szyi jest najgęstsza i najdłuższa. Oczy mają kolor intensywnego fioletu. To brzmi dziwnie, ale wyglądają jakby świeciły. Łapy zdecydowanie nie są szczupłe, ale za to długie. Odcisk łapy bardziej przypomina basiora. Pysk wypełniony jest białymi niczym pierwszy śnieg zębami, a do tego są ostre jak żyletki. Ogon puszysty im dalej końca, tym bardziej fioletowy. Bardzo długi. Bez problemu może się nim owinąć, kiedy leży skulona w kłębek.

Charakter - Wszyscy zazwyczaj zaczynają od pozytywnych cech postaci. Jednak Amnesia nie jest jak inni i zaczniemy od jej ciemnej strony. Mówią, że walka nie przystoi płci pięknej. Czy to jednak obchodzi naszą samicę? Zdecydowanie nie. Większość pojedynków traktuje jakby to była ostatnia potyczka w jej życiu. Agresywna, nieprzewidywalna i bezlitosna, to idealnie opisuje naszą Amnesie. Patrząc na jej zachowanie czasami widzisz w niej zło wcielone. Przez to, co przeżyła ma jeden uraz. Jeśli zostanie zaatakowana znienacka wpada w szał. Może zabrzmieć to dziwnie, ale na kilka chwil jej umysł jest wtedy zaćmiony. Nie poznaje znajomych istot, atakuje na oślep i bardzo zajadle. Po kilku chwilach jednak zaczyna myśleć trzeźwo i wszystkie negatywne emocje opadają. Reaguje bardzo nerwowo na wszelkie próby kontrolowania jej. Nienawidzi tego i będzie wzbraniała się od tego każdą częścią ciała. Dla wszystkich którzy ją kiedyś skrzywdzili będzie arogancka, chamska i wulgarna. Wszyscy widząc ją pierwszy raz od razy myśli o niej jak najgorzej. Jednak Amnesia ma swoją dobrą stronę. Jest pogodna, wesoła i otwarta na nowe doznania oraz istoty. Potrafi szybko ocenić każdą sytuację i obliczyć, jakie są szansę na powodzenie. Zawsze znajdzie wyjście z każdej sytuacji. Inteligencja tylko jej w tym pomaga. Wadera ma bardzo bogate słownictwo. W kłótni nie ma sobie równych, nie da się przekrzyczeć. Szybko aklimatyzuje się w nowych sytuacjach. Wie doskonale jak posługiwać się językiem z salonów i tym z podwórka. Dla niej nie ma tematu tabu, możesz z nią pogadać o wszystkim, lecz nie możesz od niej wszystkiego wyciągnąć. Niektóre informacje zabierze ze sobą do grobu. Stara się wszystkich trzymać na lekki dystans. To przez to, że szybko przywiązuje się do innych i boi się, że zostanie zraniona. Nad jej zaufanie trzeba się jednak napracować. Przy bliższym poznaniu jako przyjaciółka naprawdę zyskuje. Często pomaga innym. Lubi się drażnić z wilkami, oczywiście tak po koleżeńsku. Amnesia nie zakochuje się w każdym napotkanym samcu. Ma swój ideał, którego nie zdradzi nikomu. Bardzo lubi rozmawiać z innymi. Nienawidzi siedzieć sama. Przeważnie musi stawiać na swoim. Jeśli ma rację to będzie o tym walczyła. Nigdy się nie poddaje, zawsze dąży do celu. Jest szczera, lojalna, wierna i honorowa, te cechy są dla niej największą wartością.
Lubi / Nie lubi - Wadera uwielbia wszelkiego rodzaju ruch. Jak wiadomo walka jest dla niej bardzo ważna. Jednak to wodę kocha. Pływanie i używanie mocy sprawiają jej ogromną przyjemność. Lubi przebywać ze znajomymi. Znacznie bardziej woli słoneczne dni niż deszczowe. Spacery ją bardzo uspokajają. Bardzo lubi jeść. Nienawidzi wspinaczki i chodzenia po górach. Tak samo nie lubi siedzenia i bycia samej. Chodzenie po pustyni też nie jest dla niej. Nie toleruje istot które wtrącają się w jej życie, manipulują ją czy próbują kontrolować.
Cechy fizyczne - Jak już wszystkim wiadomo Amnesia jest silna. Nie jest natomiast jakoś specjalnie szybka, ale za to wolno się męczy. Woda jest tym co kocha najbardziej na świecie. Pływanie sprawia jej niewyobrażalną radość. Nie potrafi się wspinać po drzewach czy stromych górach. Tak wiec jeśli nie użyje swoich mocy nie jest wstanie się po nich poruszać jak inne wilki. Nudzi ją przesiadywanie dłużej w jednym miejscu. Tak więc nie za dobrze radzi sobie na polowaniach gdzie trzeba czekać na zwierzynę. Zdecydowanie bardziej woli zabijać. Wadera świetnie walczy, w końcu przez praktycznie całe życie to robiła. Ma bardzo dobry słuch i węch. Sprytem i inteligencją świeci na tle innych. Ukrytym talentem Amnesi jest dar do śpiewania, mało kto o tym wie.
Żywioł - Widząc ją od razu wyobrażasz sobie, że włada żywiołem typu umysł czy inna śmierć. Jednak Amnesia panuje nad wodą.
Moce - (Wypisując moce inspirowałam się serialem animowanym "Awatar: Legenda Aanga")
~Zmiana temperatury wody - Bez mrugnięcia okiem może doprowadzić wodę do wrzenia, a po chwili ostudzić ją do tego stopnia, że zamarznie. Im większa powierzchnia wody tym bardziej musi się nad tym skupić. Tą moc może łączyć z poniższymi. Dzięki zamrażaniu wody może coś utwardzić.
~Wodna zbroja - Amnesia otacza się wodą tworząc w ten sposób grubą zbroję.
~Oddychanie pod wodą - Wtedy wadera nie potrzebuje zwykłego tlenu do przeżycia.
~Wodna cela - Dzięki tej mocy może zamknąć przeciwnika w wodnej kuli, klatce itp.
~Podróżowanie - Całkiem niedawno Amnesia opanowała tą umiejętność. Tworzy coś w rodzaju fali która ją utrzymuje i może się na niej poruszać. Działa to nawet na lądzie.
~Absorpcja - Pobiera wodę ze wszystkiego co ją tylko zawiera.
~Kształtowanie - Samica tworzy z wody przeróżne rzeczy. Używana do zabawy jak i do walki. Dzięki tej mocy może tworzyć na przykład wodne bicze.
~Wodny mur - Tworzy coś w rodzaju ściany z wody używa tej mocy podczas walki.
~Fale - Potrafi wywołać fale nawet w stawie. Amnesia potrafi wywołać nawet tsunami. Najpotężniejsza z jej mocy, ale i najbardziej osłabiająca. Po użyciu tej mocy najczęściej zapada coś w rodzaju dwudniowej śpiączki przypominającej zgon.
~W sumie sama wadera nie wie jak nazwać tą moc, ponieważ za pomocą swojego żywiołu może wytwarzać różne udogodnienia typu mosty, schody itp.
~Wiry - To nic innego jak tworzenie wirów. Moc używana najczęściej do zabijania nudy i zabawy.
~Kule - Tak jak wcześniej wytwarza kule z płynnej wody lub lodu.
~Chodzenie po wodzie - Tego tłumaczyć nie trzeba.
~Wodni wojownicy - Amnesia może tworzyć wojowników z wody, którzy pomagają jej w walce.
~Przyciąganie i odpychanie - Tak jak w nazwie. Może przyciągać do siebie wodę lub ją odpychać.
Rodzina - Rodzice-Tora (matka) i Zoran (ojciec). Rodzeństwo- z pierwszego miotu: Mila i Nastia (siostry), Samuel (brat). Z drugiego miotu: Shila (siostra), Basta i Theon (bracia).      
Historia - Zacznijmy od tego, że Amnesia urodziła się w drugim miocie i jest córką pary alfa z odległej watahy. Jej rodzicami są Zoran i Tora. Wataha charakteryzowało się surowym wychowywaniem młodych członków i bardzo ostrym traktowaniem poddanych. Panowała tam dość specyficzna tradycja. Każdy potomek pary władającej w swoje trzecie urodziny został wyzywany na pojedynek przez aktualnego przywódcę. Czyli córki samicy alfa walczyły z nią, a synowie z ojcem. Kto pierwszy pokona swojego przeciwnika w tym pojedynku zostawał nowym przywódcą, jeśli nie tracił wszystkie swoje prawa nazywania się dziećmi przywódców. Stawał się wtedy nikim.
Wracając do historii naszej wadery. Samica przez pierwszy rok swojego życia była traktowana jako prawowity członek rodziny. Dostawała od swoich rodziców tego, czego potrzebuje szczeniak. Jednak po tym czasie wszystko się zmieniło. Tora zauważył, że jest znacznie silniejsza niż inne wilki w jej wieku. Szybko uczyła się jak walczyć i panować nad żywiołem. Zaniepokojona samica zaczęła się nad nią znęcać. Liczyła, że tak zastraszy córkę i dalej będzie mogła spokojnie władać watahą razem ze swoim wybrankiem. Amnesia nigdy nie pragnęła tego, co ma jej matka. Chciał tylko spokoju, którego nie dostawał. Codzienne bicie, poniżanie i ogólne znęcanie się doprowadziły do tego, że postanowił pokonać rodzicielkę. Dla samej siebie, a nie dla sławy i chwały. Tora nie mógł sobie pozwolić, aby lud zaczął się domyślać co dzieje się w ich domu więc dalej posyłała ją na treningi. Bo przecież inni mogliby pomyśleć, że specjalnie chce zachować stanowisko dla siebie. Naszej waderze to nie starczało. Chciał więcej walczyć. Dlatego pod osłoną nocy wymykała się z jaskini i sama trenowała.
Wszystko trwało do jej trzecich urodzin. Tego dnia miała pokazać, że nie jest już szczeniakiem za jakiego uważała ją matka. Wieczorem dwie samice stanęły naprzeciwko siebie. Agresywna i silna przywódczyni kontra jej bezlitosna, zdeterminowany córka. Cała walka była zacięta i bardzo nieprzewidywalna. Raz wygrywała Tora, ale za chwilę Amnesia. Jednak ostatecznie córka okazał się lepsza od matki. Wszyscy byli w szoku, ale musieli uszanować prawo. Wycieńczona i ranna wadera został prawowitym władczynią. Praktycznie od razu medycy się nią zajęli. Już następnego dnia Amnesia wydała swoje pierwsze rozkazy. Pierwszym było wyrzucenie ze sfory Tory i Zorana, bez możliwości powrotu. Następnie przywrócił wszystkim poległym dzieciom rodziny królewskiej ich praw. Zapowiadały się wspaniałe rządy. Jednak ona miał inne plany. Poczekał kilka dni aż całkowicie wyzdrowieje i nazbiera siły. Wtedy ostatni raz posłużyła się swoją bezgraniczną władzą. Mianował swojego brata, a zarazem pierworodnego syna Zorana prawowitym alfą sfory. Sama zniknęła tej samej nocy. Od tamtej pory zdana była sam na siebie. Wadera nie wiedziała gdzie idzie, chciała być tylko jak najdalej od miejsca, którego tak bardzo nienawidziła. Łapy zaniosły ją aż tutaj. Co dalej z nią będzie? Tego nie wie nikt.
Kontakt - Arioch_ (Howrse)
 Plecak -
Pozostałe:
Lapisy -
10
Szmaragdy - 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz