Zadania

Zanim zaczniemy!
Widzę że chcesz wykonać jakieś zadanie? Dam Ci kilka wskazówek! Zadania możesz wykonywać na kilka sposobów:
- osobne opowiadanie np. Od [imię postaci] - Pomocna łapa / z. #1
- podczas serii z kimś np. od [imię] cd. [imię] + z. #5 / Zdrajca
- Podczas własnych serii np. od. [imię] - [tytuł serii] + Miłośnik spacerów.
To tyle, jeżeli chodzi o sposoby! Pamiętaj by zaznaczyć na końcu (lub początku) opowiadania że mam przydzielić +3 S i L oraz czy zyskałeś jakieś nowe przedmioty. No i nie mogę zapomnieć o sklepie. Zaznacz gdzieś, czy coś kupiłeś lub sprzedałeś!

Dzięki za przeczytanie i weny! 


Zadania dla każdej postaci:


Zadanie #1 - Pomocna łapa
Medyk potrzebuje kilku roślin, by wykonać maść lecz on sam ma natłok roboty, prosi więc ciebie o przyniesienie mu aloesu i wilczego łyka. Uda Ci się to? A może spotkasz po drodze starego znajomego, który ma inne lekarstwa?

Wynagrodzenie - 5 Lapisów
Limit - Raz na dwa tygodnie
Wymagania - minimalnie 500 słów

Zadanie #2 - Tajemniczy obserwator
Przez cały dzień masz wrażenie że ktoś cię obserwuje, od rana do wieczora nie możesz pozbyć się tego  wrażenia. Ignorujesz jednak to odczucie i idziesz spać, mając nadzieję ze to minie. Nic bardziej mylnego! W nocy budzi Cię szuranie o podłoże, które nie przypomina myszy. Postanawiasz sprawdzić kto to.

Wynagrodzenie - 5 Lapisów oraz 5 Szmaragdów
Limit - Raz na miesiąc
Wymagania - minimalnie 300 słów

Zadanie #3 - Miłośnik spacerów
Wszystkie wyprawy i polowania zostały odwołane z powodu pogody, ale ty postanawiasz wybrać się na samotny spacer w deszczu. Kogo spotkasz i gdzie się wybierzesz?
Wynagrodzenie - 2 Szmaragdy
Limit - Raz na 2 tygodnie
Wymagania -  Brak.

Zadanie #4 - Polowanie
Postanowiłeś wybrać się gdzieś dalej, by odpocząć od tego zgiełku. Wiatr przywiewa woń jakiejś zwierzyny, a ty orientujesz się, że nie zjadłeś śniadania. Zapolujesz?
Wynagrodzenie - mała zwierzyna - 5 lapisów duża zwierzyna - 5 lapisów oraz 5 szmaragdów
Limit - Raz na tydzień
Wymagania - brak

Zadanie #5 - Zdrajca

Podczas spaceru spotykasz rannego psa, który mówi  Ci że głoduje już od kilku dni i trafił tu przypadkiem, uciekając od swojego człowieka. Postanawiasz mu pomóc i zabierasz go do watahy. Spotykasz się z obelgami wilków, bo przecież to pies. Ignorujesz je i oddajesz nieznajomemu swoje legowisko, zasypiasz trzęsąc się z zimna. Rano budzi Cię krzyk jednej  z wader, okazuje się że zamordowane szczenię z jej miotu. Zostajesz posądzony o zdradę, wraz z psem. Co zrobisz?
Wynagrodzenie - 10 Szmaragdów 5 Lapisów oraz Amulet Dusz
Limit - Raz na 3 miesiące
Wymagania - Minimum 700 słów oraz miesięczny staż w watasze.

Zadanie #6 - Piosenkarz

Podczas jednego z tych mniej poważnych spotkań, zostałeś poproszony o zaśpiewanie czegoś. Pomimo początkowej niechęci i wzbraniania się, jednak się poddajesz i wykonujesz piosenkę. Dla kogo ona będzie i co to będzie za piosenka?

Wynagrodzenie - 5 Lapisów
Limit - Raz na miesiąc
Wymagania - Przynajmniej jedna zwrotka piosenki, wraz z refrenem, może to być zagraniczna ale przetłumaczona na polski. Podaj autora. Minimum 500 słów

Zadanie #7 - Tamten świat

Postanowiłeś przejść się gdzieś dalej, wyjść poza tereny watahy. Nie wiedząc już gdzie podziać łapy, wybierasz się do Innych. Spotykasz tam dwa wrogie psy, które nagle uciekają i tobie radzą to samo. Okazuje się że to jeden z ludzi - hycel. Zostajesz złapany i trafiasz do "pudła" z jakimś innym psem, który jest wrogo nastawiony. Podczas próby przełamania lodów, dowiadujesz się że tutaj też są watahy ale zwane grupami lub sforami, które toczą między sobą walki. Sam tłumaczysz jak wygląda sytuacja w watasze, i proponujesz ucieczkę i chwilowe zakopanie broni.

Wynagrodzenie - 10 Szmaragdów oraz eliksir postarzający
Limit - Raz na 4 miesiące
Wymagania - Przynajmniej 1000 słów. Wiek powyżej 3 lat.

Zadanie #8 - Zza światów
W nocy z 31 października na 1 listopada dzieją się dziwne rzeczy. Bariera naszego świata, a świata niezbadanego i nadprzyrodzonego jest najmniejsza i najsłabsza. Wilki biesiadują radośnie, ale pilnują też by nie wywołać niepotrzebnych kłopotów. Jak głoszą legendy, duchy chodzą po ziemi w tą noc w roku. Tym razem podczas jednej z zabaw, szczenięta w nocy postanowiły wywoływać duchy i inne takie, tylko dla zabawy. Zaprosiły Cię do siebie, nie przyjąłeś propozycji ale postanowiłeś się temu przyjrzeć. Zauważyłeś że z nosa jednego ze szczeniąt, wypłynęła stróżka krwi. Zaczynasz się tym stresować i postanawiasz to sprawdzić. Przez całą swoją przygodę masz świadomość że ktoś.. albo coś cię obserwuje i podąża za tobą.

Wynagrodzenie -  15 Szmaragdów i Talizman Noctum
Limit - Raz na rok (26 październik - 1 listopad)
Wymagania - Minimum 1200 słów.

Zadanie #9 - Opiekunka
Zostajesz poproszony o przypilnowanie szczeniąt. Zgadzasz się radośnie, już wyobrażając sobie jak będą wyglądać wspólne zabawy z tamtą dwójką od sympatycznych rodziców. Gdy wilki wychodzą, ty postanawiasz zabrać dwa szczeniaki na spacer nad wodospad. Prosisz je, by zaczekały bo masz wrażenie że coś zobaczyłeś w krzakach i idziesz to sprawdzić, okazuje się że to tylko ptak. Wracasz do szczeniąt, ale w miejscu gdzie miały czekać, nie ma nikogo. Nagle dobiega Cię przeraźliwy krzyk i twoje imię, krzyczane z rozpaczą.

Wynagrodzenie - 10 Szmaragdów
Limit - Raz na 3 miesiące
Wymagania -  Minimum 600 słów. Wiek powyżej 3 lat. Brak powiązań z profesją mordercy.

Zadanie #10 - Odkrywca
Medyk prosi Cię, byś znalazł jedną z tych nieznanych roślin. Zabierasz ze sobą zielnik i mapę, która nie jest do końca rozrysowana. Podczas powrotu ze znalezionymi roślinami, okazuje się, że zgubiłeś drogę ale za to znalazłeś całkiem nowe miejsce, które nie zostało opisane na mapie. Co to za miejsce? Uzupełnisz mapę o swoje znalezisko?

Wynagrodzenie - 30 Lapisów
Limit - Raz na 6 miesięcy
Wymagania - Minimum 700 słów. Opis odkrytego miejsca. Wiek powyżej 2 lat.

Zadanie #11 - Nieznana bestia
Od niedawna ty i kilka innych wilków nie możecie zasnąć, ponieważ słyszycie dziwny, głośny dźwięk, przypominający jednocześnie warkot, rechot ropuchy i śpiewanie ptaków. Zaniepokoiłeś się tymi odgłosami, więc postanowiłeś powiedzieć o tym Alfie, która usłyszawszy to od Ciebie, postanowiła że poczeka razem z tobą na te odgłosy. O późnej porze znów nastał oczekiwany dźwięk. Podążaliście za nim, rozmawiając o tej sytuacji, jednak po chwili z niewiadomego powodu ucichł. Wróciliście do jaskini, a przez resztę nocy nie było nic słychać. Niestety następna noc nie była już cicha. Alfa poprosiła Cię o to, byś dowiedział się, co to za dźwięk i czy nie jest to może jakaś nowa, nieznana bestia?

Wynagrodzenie - 30 Lapisów 2 Szmaragdy
Limit - Raz na 7 miesięcy
Wymagania - Minimum 750 słów. Opis znalezionej istoty. Wiek powyżej 3 lat.

Zadanie #12 - Zastępstwo
Nauczyciel polować się rozchorował i nie ma kto go zastąpić. Uczniowie potrzebują szkolenia, teraz każdy dzień jest ważny. Rozchorowany nauczyciel prosi Cię o przeprowadzenia szkoleń przez dwa dni. Zgodziłeś się, po czym wziąłeś uczniów do lasu, który wydał Ci się dość niebezpieczny. Gdy zauważyliście jelenia, pokazałeś im jak się przyczaić i zaatakować. Niestety podczas ataku, jeden szczeniak został mocno uderzony i stracił przytomność. Reszta uczniów wpadła w totalną panikę.

Wynagrodzenie -  25 Lapisów 5 Szmaragdów
Limit - Raz na 5 miesięcy
Wymagania - Minimum 600 słów. Wiek powyżej 3 lat.

Zadanie #13 - Nocne spotkanie
Alfa wysyła Cię na nocny patrol przy granicy terenu watahy, jednak musisz iść sam, gdyż reszta wilków ma inne zadania. Ruszasz w drogę, a wszystko jest w porządku. Po chwili jednak zauważasz sylwetkę wilka. Po zapachu rozpoznajesz że to wadera. Przystaje ona niedaleko Ciebie, a ty wyczuwasz aromat krwi, pochodzący od owej wadery. Jesteś zdenerwowany, gdyż wilczyca nie jest z Canavar Liri. Pytasz się jej skąd pochodzi, a w twym głosie nie braknie warkotu. Samica Oznajmia że jest na patrolu z Aurum Vestris, jednak ty nie ufasz jej zbytnio, więc nie chcąc wywołać niepotrzebnych kłótni, odchodzisz. Niestety słyszysz za sobą kroki, a z twoich nozdrzy nie znika zapach podejrzanej wadery.

Wynagrodzenie - 20 Lapisów
Limit - Raz na 5 miesięcy
Wymagania - Minimum 500 słów. Wiek powyżej 2 lat.

Zadanie #14 -Kim jesteście?
Pewnej bardzo gwieździstej nocy budzą Cię dziwne odgłosy. Słyszysz pazury, bądź szpony głośno stąpające po jaskini, a raczej na niej. Wychodzisz bardzo cicho, nie budząc żadnego wilka. Nic szczególnego nie przykuwa twojej uwagi. Już miałeś wracać, gdy nagle czujesz powiew wiatru, wylatujący z groty. Dopiero teraz, kiedy stworzenie opuściło jaskinię zorientowałeś się, że zdążyło ono już z niej wylecieć. Wszyscy śpią, a ty w pojedynkę starasz się obronić watahę. W końcu zauważasz tajemniczego przybysza. Jest to gryf. Spogląda na Ciebie, w jego oczach widać zaciekawienie i jednocześnie godność. Starasz się być spokojnym, jednak napięcie wzrasta. W pewnym momencie robisz pierwszy krok i pytasz gryfa po co tu przybył. Odpowiada Ci pytaniem "Kim jesteście". Niezbyt wiesz o co mu chodzi. Dostajesz kolejne pytanie "Dobrzy czy źli". Dla Ciebie odpowiedź jest jasna, jednak po chwili zaczynasz się zastanawiać jacy jesteście dla kogoś takiego jak gryf. Co teraz zrobisz?

Wynagrodzenie - 30 Lapisów
Limit - Raz na 7 miesięcy
Wymagania - Minimum 650 słów, wiek powyżej 2 lat.

Zadania dla mordercy:
 Twoja postać jest Mordercą, a ty wprost topisz się w wenie? Wykonaj któreś z tych zadań i otrzymaj specjalne przedmioty, przeznaczone tylko dla tej profesji!
Zadanie #1 - Tajemnicze śmierci
Podczas ostatniego samotnego patrolu, wyczułeś zapach gnijącego ciała. Postanowiłeś to sprawdzić, twój węch Cię nie mylił - leżało tam rozkładające się ciało jednego z ostatnio zaginionych.  Odór przyprawia Cię o mdłości, ale nie możesz tego puścić płazem. Zgłaszasz sprawę komuś z wyższych stanowisk i twierdzisz że zajmiesz się sprawą, po otrzymaniu zgody zaczynasz badać głębiej sprawę. Zaginięcia cichną na kilka dni, ale nie tracisz czujności. Twoje przypuszczenia, że na dniach znowu ktoś umrze - okazały się trafne. W godzinach wieczornych zmarł... a raczej został otruty wilk, który był tu od kilku dni, ale już się buntował. Zaniepokojona Alfa prosi Cię o zajęcie się sprawą. Kto stoi za tymi morderstwami? Czy uda Ci się odnaleźć i zamordować sprawcę, lecz uprzednio zdobyć informacje po co to robił, i dla kogo?
Wynagrodzenie - 10 szmaragdów i 10 lapisów. Zestaw trutek.
Limit - Raz na 6 miesięcy
Wymagania - Stanowisko mordercy. Minimum 950 słów. Wiek powyżej 3 lat

Zadanie #2 - Nieproszony kundel
W watasze po raz kolejny pojawił się pies, mówił że przychodzi w pokojowych zamiarach, ale śmierdziało od niego podstępem. Gdy poprosił o strawę i nocleg, zacząłeś nabierać jeszcze większych podejrzeń. Nie możesz znieść jego obecności, zwłaszcza że wciąż Cię zagaduje. Próbujesz go zbyć i wreszcie przybyły idzie spać. Kładziesz się na przeciwko niego i nie pozwalasz sobie na sen, księżyc już dawno wzszedł a pies wstał i zaczął zachowywać się podejrzanie. W momencie, gdy kundel wyjął niewielką fiolkę, byłeś pewien że coś jest nie w porządku. Zbliżałeś się z każdym momentem do psa, który trzymał w pysku truciznę, która miała znaleźć się w wodzie. Co zrobisz?

Wynagrodzenie - 5 szmaragdów i 5 lapisów. Eliksir Wiggenowy
Limit - Raz na 3 miesiące
Wymagania - Stanowisko mordercy. Minimum 900 słów. Wiek powyżej 3 lat. Jedno opowiadanie powyżej 1000 słów.

Zadanie #3 - Trutka na szczura
Po wykonaniu ostatniej misji, liczysz na odpoczynek, ale czeka Cię kolejne zlecenie. Tym razem twoim celem jest basior, który odszedł z watahy pod pretekstem "wolę żyć samotnie". Okazało się że wilk miał na swoim koncie kilka zabójstw i pomniejszych przewinień, ale morderstwo tygodniowego miotu, wraz z brutalnym morderstwem matki przeważyło szalę i przyjmujesz zlecenie. Przysłuchując się zadaniu, zaczynasz planować w głowie plan jak go załatwisz, wszystko wydaje się takie oklepane, stwierdzasz więc, że otrucie go będzie odpowiednim wyjściem. Wychodzisz w nocy, nie zajmuje Ci dużo czasu odnalezienie wilka - jego zapach jest specyficzny i czuć go z daleka. Ujrzałeś jego sylwetkę przy jeziorze, instynkt podpowiadał Ci że śpi. Zapolowałeś szybko na jakiegoś zająca, wiedząc że wilk się skusi - wychudzona sylwetka i świeże rany jeszcze bardziej utwierdzały Cię w tym przekonaniu. Do zwłok królika dajesz truciznę, której raczej wilk nie wyczuje - będzie zbyt pochłonięty jedzeniem. Wreszcie nastaje moment gdy basior zaczyna spożywać swój ostatni posiłek. Po niecałej godzinie wstrząsają nim pierwsze dreszcze, uśmiechasz się delikatnie pod nosem, widząc jak zaczyna pluć krwią i zwijać się z bólu. To jego ostanie chwile. Nagle łapią Cię wątpliwości, a co jak to nie ten basior? Jeżeli to zwykły samotnik, który jest schorowany i potrzebował pomocy? Widząc martwe ciało wilka zaczynają targać tobą wyrzuty sumienia, na które nie możesz sobie pozwolić.

Wynagrodzenie - 10 szmaragdów i 5 lapisów. Fiolka pamięci, talizman oka.
Limit - Raz na 6 miesięcy
Wymagania - Stanowisko mordercy. Minimum 1200 słów. Wiek powyżej 3 lat. Przynajmniej 2 wykonane zadania, niekoniecznie dla mordercy.


Zadania dla wojownika
 Twoja postać jest Wojownikiem a ty wprost topisz się w wenie? Wykonaj któreś z tych zadań i otrzymaj specjalne przedmioty, przeznaczone tylko dla tej profesji!
Zadanie #1 - Nieznajomy
Podczas jednego z treningów, czujesz zapach jakiegoś wilka. Decydujesz się nie przestawać w treningu, ale jesteś przygotowany na atak. Nastąpił dopiero gdy skończyłeś trening i byłeś zmęczony, wilk jednak miał jakiś powód swojego ataku. Co nim kierowało, i jak potoczyła się walka?

Wynagrodzenie - 5 lapisów oraz Talizman krwi
Limit - raz na 3 tygodnie
Wymagania  - Stanowisko wojownika. Minimum 600 słów. Wiek powyżej  2 lat
WKRÓTCE WIĘCEJ ZADAŃ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz